Ik ben vierdejaarsstudent Journalistiek en werk voor De Telegraaf na een stage als verslaggever. In mijn periode bij de verslaggeverij schreef ik over mondkapjeshandelaren, kermissen, witwaszaken en vermeend NCTV-spionnen.
Ik ben vierdejaarsstudent Journalistiek en werk voor De Telegraaf na een stage als verslaggever. In mijn periode bij de verslaggeverij schreef ik over mondkapjeshandelaren, kermissen, witwaszaken en vermeend NCTV-spionnen.